Reklamáció és visszaküldés

A reklamáció és a visszaküldés pontos menetét megtalálja az üzleti feltételeink között. Nagyon sajnáljuk, hogy bizonyos okoknál fogva reklamálnia kell a terméket vagy vissza szeretné küldeni. Rendelkezésére állunk, és igyekszünk a problémáját minél előbb megoldani, hogy elégedett legyen a szolgáltatásainkkal.

Első lépésként, kérem minél részletesebben töltse ki a lentebb található sablont (Reklamáció vagy Visszaküldés). Reklamáció esetén kérem minél részletesebben írja le a problémát és mellékeljen róla képet is. Visszaküldés esetén nem kell megindokolnia a problémát, 14 napon belül visszaküldheti a terméket, de a visszaküldés költsége mindit a vevőt terheli, ahogyan az üzleti feltételeinkben is szerepel. Ezt követően felvesszük Önnel a kapcsolatot és informálni fogjuk a következő lépésről. A RETINO nevű applikációt használunk, amelynek segítségével Ön is könnyen ellenőrizni tudja a reklamáció, vagy visszaküldés állapotát, és látja az ügyintézés menetét az elejétől a végéig.

Amennyiben véletlenül hiányosan kapta meg a megrendelését (hiányzik egy doboz, egy termék vagy nem a megrendelt terméket kapta) vagy bármi más hiba történt (például az egyik dobozban más színű elemek vannak), kérem minél előbb vegye fel velünk a kapcsolatot a Reklamációs űrlap kitöltésével, amelyhez mellékeljen kérem képet is. Kérjük, ha olyan terméket kapott, amely nem egyezik a rendelésében szereplő megrendelt termékkel, akár színben, akár bármilyen más módon, esetlegesen sérült vagy hiányos, a terméket NE SZERELJE ÖSSZE! 

További válaszokat talál a GYIK - Gyakran ismétlődő kérdések között is.

A sablon kitöltése után hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot és megoldjuk a problémáját. 

 
Cím az áru visszaküldéséhez (Extern raktár):

Expandeco - Detskapostel s.r.o.
Vízpart utca 32.
9225 Dunakiliti
Magyarország

GPS koordináták: 
47°58'38.9"N 17°16'40.6"E
47.977475, 17.277942