Üzleti feltételek

Mit kell tudnia a rendelés leadása előtt?
Olvassa el a legfontosabb figyelmeztetéseket és tudnivalókat, amelyeket pontokba szedtünk Önnek. Az teljes üzleti feltételeket bármikor letöltheti a következő linken: LETÖLTÉS 

  • Amennyiben választ valamit a webshopunkból és elküldi a megrendelést, mi azt még egyszer leellenőrizzük, hogy biztosan van-e a raktáron a termék, elérhető-e még a beszállítónál. Ezt követően kapja majd meg a visszaigazolást a rendeléséről.
  • A képeink többségén professzionális számítógépes 3D animációk láthatók, így a képek valamelyest eltérhetnek a legyártott valós terméktől. A termékeken apróbb színbeli vagy méretbeli különbségek lehetnek, az arányok valamelyest eltérhetnek (például a tároló fiókok nagysága, távolsága). Emiatt a képen látható méretek, arányok nem kell, hogy megegyezzenek a valós legyártott termék méretével. Néha a beszállító apróbb változásokat eszközöl a termék kialakításán, dizájnján, azonban ezek nem változtatnak a termék tulajdonságain vagy a teljes összképén. A képeket a telefonok és a számítógépek képernyői is másképp mutatják. A matracok esetében kisebb méretváltozások lehetnek, különösen a matracok magassága esetén, ahol a standard eltérés +/- 1 cm lehet. Ez az eltérés nem jelent gyártási hibát, és nem csökkenti a termék minőségét. A matrac magasságát a közepén kell mérni, nem pedig a szélein. A matracban lévő hab színe a képeken csak az áttekinthetőség végett ábrázolt, a matrac egyes rétegeinek illusztrálására szolgál, nem muszáj megegyeznie a felhasznált hab eredeti színével. A színbeli különbség a matrac tulajdonságait nem befolyásolja.
  • Matrac gödrösödése: gödrösödésnek az számít, ha a mélyedés mértéke meghaladja a matrac teljes vastagságának 20 %-át (például egy 20 centiméteres matrac esetében 4 centiméternél több számít deformációnak). A gödrösödés mértékét a reklamációnál mindig fényképesen dokumentálni kell.
  • A bolyhosodás a matrac használatának természetes velejárója, nem reklamálható. Idővel a szövetanyag is elhasználódik, ezért a vásárló feladata, hogy megfelelő védelmet biztosítson a matracnak, erre a leghatékonyabb módszer egy matracvédő vagy egy lepedő.
  • Szag és illat? A kicsomagolás után a matracot jól szellőztetett helyen kell hagyni "pihenni". A kínálatunkban szereplő matracokban felhasznált anyagok mind tanúsítvánnyal rendelkeznek, a szigorú biztonsági előírásokkal összhangban vannak legyártva. Egyes anyagoknak (mint pl. latex) jellegzetes illata van, amely természetes tulajdonság, nem hiba, idővel elillan.
  • A matracokat nem ajánlott oldalfal nélküli ágyra helyezni. Főleg a rugós és táskarugós matracoknál ügyeljen arra, hogy az ágykeret körülölelje a matrac magasságának 40 - 60 %-át. Az utasítás be nem tartása a matrac tartós deformációját okozhatja és ebben az esetben nem érvényes a jótállás.
  • Minden matracunk összegöngyölve, vákuumos csomagolásban érkezik, ezért kérem ne használja azonnal, hanem a következőket tartsa be: Helyezze a csomagolást ágyrácsra vagy vízszintes felületre. Óvatosan vágja fel és távolítsa el a vákuumos csomagolást. FIGYELEM, ne sértse meg a matrachuzatot éles tárggyal. A matrac 48-72 óra alatt nyeri vissza eredeti formáját. A legjobb, ha a matracot nem egyből az ágyba helyezi, hanem egy vízszintes felületre, mondjuk a padlóra, hogy ki tudja rúgni magát az eredeti méretére. Ne használja korábban. A megadott idő eltelte előtt a matracra ne lépjen, ne feküdjön, vagy ne terhelje meg, különben károsíthatja külalakját, működőképességét és nagyságát. 
  • A bútorok és a nagy matracok hosszabb kiszállítási idővel rendelkeznek. Kérem, legyen türelmes. Nagy és nehéz áruról van szó, ezért, hogy a lehető legolcsóbb szállítási költséget tudjuk Önnek biztosítani, saját autóval szállítjuk ki, de ez egy kicsit hosszabb ideig tart.
  • A termék kiszállításáról előre fogjuk értesíteni. Kérem, amennyiben ez az időpont nem felel meg Önnek vegye fel velünk vagy a futárcéggel a kapcsolatot.
  • Kézbesítéskor kérem alaposan ellenőrizze le a csomag állapotát (csomagok számát, esetleges sérüléseket a csomagon). Amennyiben a termék kézbesítése során a dobozon, a külső csomagoláson bármilyen külső sérülést tapasztal, haladéktalanul vegyen fel kárjegyzőkönyvet a futárral, amelyet aztán kérem küldjön el nekünk.
  • Amennyiben véletlenül hiányosan kapta meg a megrendelését (hiányzik egy doboz, egy termék vagy nem a megrendelt terméket kapta) vagy bármi más hiba történt (például az egyik dobozban más színű elemek vannak), kérem minél előbb vegye fel a kapcsolatot a reklamációs osztályunkkal a Reklamációs űrlap kitöltésével, amelyhez mellékeljen kérem képet is. Kérjük, ha olyan terméket kapott, amely nem egyezik a rendelésében szereplő megrendelt termékkel, akár színben, akár bármilyen más módon, esetlegesen sérült vagy hiányos, a terméket NE SZERELJE ÖSSZE és ne hajtson végre rajta MECHANIKAI változtatásokat!
  • A termék rendben megérkezett, de nem tetszik Önnek, nem erre számított? Amennyiben nem elégedett, semmi probléma. A terméket nyugodtan visszaküldheti  a megrendelés kézbesítésétől számított 14 naptári napon belül a kitöltött elállási nyilatkozattal együtt, amelyet megtalál itt: 1. számú melléklet - Elállási nyilatkozat
  • Az egyedi megrendelésre legyártott termékek (mint például saját mintával ellátott bútor, vagy külön méretre gyártott matracok) teljes összegét előre ki kell fizetni. Az ilyen megrendeléseket legkésőbb 48 órával a rendelés leadása után lehet csak töröltetni. Az egyedi gyártású termékeket nem lehet visszaküldeni, továbbá ezeknek a termékeknek a gyártási ideje eltérhet a honlapon szereplő termékek gyártási idejétől.
  • A tömör fából készült bútort, amely fehér színre van lakkozva vagy más módon kezelve, kérem semmiképp ne tegye ki közvetlen napsugárzásnak, annak érdekében, hogy idővel ne sárguljon meg. Ez sajnos természetes tulajdonsága, amelyet nem lehet reklamálni.
  • A matracot legalább havonta meg kell fordítani, hogy elkerülje az idő előtti elhasználódását és gödrösödését. Ez a gyártó fontos figyelmeztetése, amelyet kérem tartson be annak érdekében, hogy a matrac hosszú élettartamú legyen.
  • Abban az esetben, ha több matracot is vásárolt tőlünk, legyen szó ugyanarról, vagy másfajta típusról, a matracok színestruktúrája, és összevarrási technikája bizonyos mértékig eltérhet. A matracban lévő hab színe a képeken csak az áttekinthetőség végett ábrázolt, a matrac egyes rétegeinek illusztrálására szolgál, nem muszáj megegyeznie a felhasznált hab eredeti színével. A színbeli különbség a matrac tulajdonságait nem befolyásolja.
 

Cégtulajdonos, az internetes üzlet működtetője, amely a wilsondo.hu domain alatt található:

  • DETSKAPOSTEL s.r.o. 
  • Székhely: Zemianska Dedina 75.
  • 027 43 Nižná   
  • Szlovákia       
  • IČO (statisztikai számjel): 47429151
  • Adószám: 30465385-2-51
  • Közösségi (európai) adószám: HU30465385 
  • E-mail cím: info@wilsondo.hu     
  • Telefonos elérhetőség: +36 1 701 1776
  • OTP Bank IBAN formájú számlaszám: HU25 1173 7076 2372 5546 0000 0000 


Bejegyezve a Kereskedelmi Nyilvántartásba: 2013. október 3-án a Zsolnai Járásbíróságon: Sro (Kft.) részleg, bejegyzés szám: 60353/L  

Felügyelőszerv:

Szlovák Fogyasztóvédelmi Felügyelőség (SOI)
a Zsolnai kerület részére:
Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1
telefon: 041/763 21 30, 041/724 58 68, fax č. 041/763 21 39
http://www.soi.sk 

Probléma esetén az Európai Fogyasztó Központhoz tud fordulni: https://www.magyarefk.hu/hu/
vagy választhatja az online vitarendezést: https://ec.europa.eu/ 

A teljes üzleti feltételeink:

Letölthető formátumban: Üzleti feltételek

1. számú melléklet: Elállási nyilatkozat

2. számú melléklet: Tájékoztatás a vevő elállási jogáról

További dokumentumok:

Visszaküldés esetén ITT tud futárt keresni, vagy választhatja a mi szolgáltatásainkat: Árlista és szállítási feltételek.

Betartandó utasítások, karbantartás és általános elhasználódás.